Sömn!

Jag här sitter man.....lyckades somna nån timme men sedan var det kört. Klarvaken, svettig å allmänt less har jag legat i sängen å stirrat i taket. Vad är det som händer, kommer jag inte att kunna sova en hel natt nångång? Jag ser redan framemot hur trött jag kommer att vara när klockan ringer om sisådär TRE timmar om jag nu lyckas somna om det vill säga?

Denna dag har verkligen inte varit bra på nåt sätt. Hade ett arbetspass från 11.30-20.30, ett pass som jag verkligen avskyr. Till råga på allt så hade jag nog vaknat på fel sida ida skulle jag tro. Min kusin hade lånat min bil igår å lämnade tebax den medans jag var på jobbet idag (läs tisdag). När jag efter dagens slut skulle backa ut från parkeringen på jobbet gick bilfan framåt!!!!!! Nåt jävla skit med växellådan har det blivit. Om den har kraschat totalt eller vad det är har jag ingen aning om, backen fungerar tydligen inte iaf. Min kära spruttibangbang står nu snällt kvar på parkeringen utanför ICA.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag ska försöka radera tisdagen den 29 juli 2008 ur mitt minne.......

Vi väljer att älska, inte att upphöra älska 
-Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0