Söndag.....

Ännu en söndag å mörkret har fallit ner som en tung sten. Denna helg var eg min lediga helg men efter noga övervägande så tog jag åt mig en tid igår. Efter en titt i almanackan där lördagen lyste rött så beslöt jag mig för att ta en tid för Jan-Erik på jobbet, han skulle åka båt å dricka sprit, hoppas han inte blåste bort! Tokmycke folk igår men dan var ändå rolig på nå vis. Hade ungefär en halvtimmes rast på tio timmar men dan gick så jäkla fort:) Rätt människor jobbade igår å det underlättar verkligen vardagen på ICA. Vissa eldsjälar gör typ det värt att gå till jobbet helt enkelt. I min vildaste fantasi trodde jag att å handla på en dubbelröd helg inte skulle motivera folk.........jag hade FEL!!!! Hur som helst så var det nog en av de roligaste dagarna på ICA för även om man inte satt ner många minuter. Chefen hade nog räknat lite fel när det gäller bemanning denna dag...hehe...inte första gången isf!

En snabb titt på väckarklockan imorse å ögonen trodde inte att det var sant. Jag hade sovit i över TOLV timmar:P Jag såg på mobilen imorse att nån hade ringt från jobbet 20,30...hörde jag det? NJET. Imorse slog jag upp ögonen ungefär 08,00. Enkel matematik gör detta mig till en elefant i sömn......det kanske var nödvändigt! Jag är inte trött nu iaf hehe...

Ledig å rastlös vad gör man då? Förrutom att byta till vinterdäck ,som var på tiden då jag halkade runt som Bambi igår när jag åkte hem från jobbet, så tog jag med kussen på en sväng till Valbo. Resultet: en ministereo med dockningsstation för min I-pod:) Nu ska grannarna få höra bra musik kan jag lova!

Puss på er allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0