Vilket kålhuvud!!

Finns inge bättre sätt att beskriva vår chef för tillfället...galenskap har stigit åt hans hjärna mer eller mindre. Mitt schema innebär att jag kommer att vara mejerist varje tisdag å med detta innebär ett jobb i kyla som sliter både på kropp å hjärna. Vår kära chef schemalägger oss halvtimmesvis med olika färger beroende på vart man skall vara.....å det är inga rekomendationer utam LAG!! Idag visste jag på förhand att mitt schema inte skulle vara speciellt bra å var därför lite sur redan innan jag började om man säger så. Mitt pass började klockan 8 å enligt det där jävla prickschemat skulle jag till kassan kl 10,30. Jag hade inte tillåtelse att vistas i mejeriet förrän kl 16,30 enligt schemat. Tänk er själv hur den avdelningen ser ut då med tanke på att mejeriet står för ca 12-13% av butikens totala omsättning!!!! Kul kul tyckte jag å surade på. Efter en rast säger skiten att jag ska komma in på hans kontor.........där förklarar jag min syn på allt som rör min dag...men han är så jävla trög å vägrar helt enkelt att inse att även han kan ha fel ibland. Jag blir bara så less:(

Precis innan jag skulle sluta så kom ICA-bilen å jag hjälpte till lite grann å drog burar å helt plötsligt så står en försäljare för lokalproducerad glass på lagret. Han frågade efter vår frysansvarig eller butikschef...vårt svar: inte kl 18,00 på kvällen lär du träffa på nån av dem är jag rädd. Hans nästa fråga var nästan lite dum: VILL NI HA SMAKPROV....jag å Frida var ju knappast långsamma med svaret:P Det blev en lyckad avslutning på denna mediokra dag iaf:) Glassen var underbar!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Glass?! Å jag fick inte smaka?? :P

2008-11-11 @ 22:15:07
URL: http://malinuska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0