Ny vecka!

Jaha då har en ny vecka börjat då....Efter en helg som hade mer att önska har man fått klaga av sig lite ida. Chefen verkade tom lyssna å förstå mina synpunkter:O Han har kanske har en mänsklig sida iaf plus att han verkade på onormalt gott humör ida. Att jobba dessa måndagar till stägning som jag kommer att göra i fortsättningen är psykiskt krävande i förväg men när man väl kommer till jobbet så försvinner timmarna som i ett svart hål. Helt plötsligt så är klockan sex..sju å nedräkningen kan starta på allvar. Synd att man inte har hunnit med ett skvatt av det man tänkte sig göra när man gjorde upp sina planer för dagen. Blir till att försöka komma i säng i någorlunda tid ikväll för man ska juhe upp nästan i ottan imorn. Men men jag vet hur det brukar sluta...inte fan kan man somna å imorn när klockan ringer är man mer död än vaken där endast ett ANTAL koppar svart kaffe hjälper en att komma upprätt.

Kors i taket lära jag säga till mig själv. Efter cirka ett halvårs velande har jag äntligen bokat en tid för rygg å nackmassage. Malin rekomenderade ett ställe å tyckte att jag skulle prova en tid. Nu har jag komit till skott å det är nog inte en dag för tidigt. Igår när jag snällt satt...ursäkta...arbetade i kassan stramade det till i nacken å ryggen på vänster sida. Drogs med problemet hela gårdagen å i natt blev det inte många timmars "bra" sömn kan jag säga. Problemet var att det gjorde ont när jag sov på sida å jag kan bara inte sova eller somna på rygg...vet ej varför. Man kan säga att detta fick mig att få tummen ur å äntligen boka en tid. Jag inhandlade även en sk vetekudde som man värmer i micron. Vi får se vad den gör för resultat:)

Hat gött allihopa........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0