Suuuuuuck........

Förbannade idioter till medarbetare!!!!! Slö arseln som inte ids göra ett skit för sin lön. Ibland undrar man om vissa personer på ICA är fråntagen sin skyldighet att iaf försöka göra ett bra jobb. Hur kul är det å komma till jobbet å upptäcka att ingenting å då menar jag ingenting är gjort sedan typ 16,00 igår. Jag å Malin tyckte då att vi hade allt under kontroll för sen på kvällen skulle det lugna ner sig med kunder å de som jobbade till stägning å den som var jour skulle ha tid att förbereda så allt såg bra ut till Söndagen(läs idag). Som ni nog har förstått så skedde inte det. Allt var bara en jävla röra Skulle jag vara chef i detta läge skulle jag vrida öronen av vissa personer!!!!´Kunderna börjar ju undra vad vi håller på med......

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0