En hel jävla trädgård med tistlar!

En tistel vill jag ge till den butiksföreståndare, vem det nu är för jag har aldrig sett personen ifråga, som driver ICA Kvantum Sätra i Gävle. Jag har aldrig i mitt liv sett en så olycklig och stressad personal som denna butik verkar ha i dagsläget. Jag har varit kund i butiken sedan den öppnade någon gång på 70-talet och aldrig upplevt en sämre ledning. Jag har alltid varit en trogen kund men börjar nu tvivla på om jag inte ska välja någon annan butik för mina dagliga inköp även om det tar emot att svika den lokala affären. Jag önskar Göran Åkezon tillbaka för att allt var mycket bättre förrut. Jag vill inte komma till en butik och se de anställda fara runt  som robotar och där man nästan kan se personalens förtvivlan när dom hälsar på en med ett litet stressat leende. Jag är inte ensam om att tycka detta men verkar vara den första som uttalar mig i ärendet. Vill butiksledningen ha kvar kunder och i slutändan driva butiken vidare bör man nog se över ledningen av denna innan det är för sent.

MVH
Trogen kund med tvivel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0