Träningsvärk....

Jo nog börjar man känna av en begynnande träningsvärk allt:( Höstsäsongen på innebandyn har nu äntligen startat....INTE en dag för tidigt. Det är hemskt hur man under några månader kan fördärva sin kropp till det yttersta. Nu är det  dax attt ta på sig de kritiska glasögonen och inse att man har blivit en stor, med betoning på stor, soffpotatis. Trodde inte det gick att ha sämre kondition men ack så jag bedrog mig. Nu måste man ta sig i kragen så att man inte hamnar i TV:s du är vad du äter eller snarare vad du inte äter. Träningsvärken är på begynnande å jag vågar knappt tänka mig hur det kommer att vara att stiga upp ur sängen imorn. En positiv vinkel av det hela är att nästa gång vi spelar så kommer det att kännas bättre, fan tat annars, och samtidigt så kommer konditionen med tiden. Se!!! jag kan vara positiv ibland jag oxå!

Min hjärna örsk inte med nå visdomsord denna gång....

Auf wiedersehn.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0